Opinia użytkownika: Meli
Dotycząca firmy: Dayli
Treść opinii: W sklepie panował porządek, podłoga była czysta, produkty na półkach były poukładane oraz dobrze wyeksponowane. Przy kasach znajdowały się gazetki z aktualną ofertą promocyjną. Przy drzwiach wejściowych wewnętrz sklepu znajdowały się kosze z mocno przecenionymi artykułami. Pracownik był ubrany w standardowy ubiór sklepowy, miał plakietkę z imieniem w widocznym miejscu.Podeszłam do działu z artykułami specjalnego przeznaczenia a dokładnie do artykułów dla dzieci w celu zakupu deserków w słoiczkach. Niestety już poraz kolejny spotkałam się z tym, że półki "świeciły pustkami". Było naprawde mało produktów. Poprosiłam ekspedientke, która przywitała mnie słowami "dzień dobry" o to, żeby udzieliła mi informacji kiedy mogę spodziewać się dostawy tych produktów. Otrzymałam dokładną odpowiedź. Pracownik obsłuż mnie szybko i profesjonalnie, pożegnał oraz zaprosił do ponownych zakupów.Mi osobiście zakupy w tym sklepie sprawiają przyjemność ponieważ produkty są dobrze wyeksponowane, alejki są dosyć szerokie także bezproblemu można przemieszczać się po sklepie z wózkiem dziecięcym. Jest bardzo duży wybór artykułów specjalnego przeznaczenia (spóżywczego dla dzieci). Jest to jedyny sklep w naszym małym mieście, w którym jest ten wybór także uważam, że powinno się kłaść nacisk aby na bieżąco uzupełniać zapasy, bo gdy idzie się poraz kolejny po te produkty i poraz kolejny półki "świecą pustkami" to jest to rozczarowanie. Drugie co bym proponowała zmienić to ciężkie drzwi, których matak z wózkiem nie jest w stanie sobie sama otworzyć. Po trzecie za ścianą został otorzony chiński market i niestety teraz wchodząc do drogeri czuć "zapach chińskiego tworzywa".