Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Potrzebowałam zamówić kilka preparatów z apteki internetowej i w tym celu w sobotę ok. godz. 22:00 zalogowałam się na moje konto na portalu doz.pl. Znalazłam potrzebne mi leki i dodałam je do swojego koszyka. Jeden z preparatów witaminowych miał informację o niższej cenie z kartą "Dbam o siebie" i również przy finalizacji zamówienia pojawiła się dodatkowa informacja: "Pamiętaj o okazaniu karty programu "Dbam o siebie" aby otrzymać zniżkę." . Moim zdaniem to bardzo pomocne, że portal przypomina o takiej zniżce. Dziś (poniedziałek) ok. godz.1:00 w nocy otrzymałam mail informujący o przygotowaniu mojego zamówienia do wysyłki z hurtowni, a ok. godz. 11:400 przyszedł sms oraz mail z informacją, że zamówienie jest już gotowe do odbioru w wybranej przeze mnie aptece. Tym razem dostawa była bardzo szybka.