Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: Wiele złego możemy zarzucić multi programowi PAYBACKale na pewno nie złą komunikację z klientem.Ta jest dobra, całkiem szybka.Zarówno jeżeli chodzi o wysłana zapytania do firmy jak i jej powiadomienia o promocjach.E-kupony, czasem kupony do druku plus info o książeczka i indywidualnych akcjach partnerów PAYBACKOstatnie kupony czy to do druku czy z kodem przy zakupach zdalnych nie zupełnie mi podpasowują.Wszystkie warunkowane są progiem kwotowym za zakupy.Najwięcej, za przeniesienie numeru do sieci proponuje Orange.Ale mnie nawet 5000 punktów nie kusi, trzeba myśleć co dalej a ja klientem firmy byłam i wcale zadowolona nie jestem z jej oferty i podejścia do klienta jako takiego.Trzeba też uważać na saldo bo to podane w wiadomości uwzględnia też punkty zablokowane.