Opinia użytkownika: Jessica_1
Dotycząca firmy: Honda
Treść opinii: Bardzo miła i uprzejma obsługa. Miałam jednak wrażenie, że Pan, który zna się na sprawach technicznych, nie do końca był przekonywający, jeśli chodzi o samą sprzedaż usługi. Od początku raczej odradzał remont silnika, wspomniał nawet, iż nie jest to możliwe. Choć jest to możliwe. Silnik ten ma budową prostą, jak budowa cepa. Pan z obsługi serwisowej nie użył żadnych argumentów, aby przekonać klientów, że warto robić naprawy w serwisie autoryzowanym. Nie przedstawił żadnej korzyści, jaką można by ze skorzystania z tej oferty mieć. Najsłabszym punktem był czas, kiedy można odstawić auto i cena. Tego jednak się przecież ludzie spodziewają, że remontując silnik w serwisie, zapłacą więcej, niż u mechanika poza salonem. A kilka atutów było, np. krótki czas samej naprawy, gwarancję fachowej usługi, oryginalne części, doświadczenie. Podsumowując - techniczna pomoc bardziej profesjonalna, niż umiejętności marketingowo-sprzedażowe.