Opinia użytkownika: Anita_213
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udaję się do banku w celu zamknięcia konta. Przy wejściu do banku czysto. Tak samo w środku. Porozkładane ulotki. Nie ma żadnego klienta. Zanim zdążyłam powiedzieć "dzień dobry" zrobiły to pracownice. Wszystkie ubrane w białe koszule z apaszką w kolorach banku. Na stolikach porządek - żadnych prywatnych rzeczy. Zostaję niemal natychmiast zaproszona do stolika. Jedna z pracownic ku mojemu zaskoczeniu pamięta mnie z poprzedniej wizyty i co mnie bardziej zaskakuje pamięta moją sprawę! Jest mi bardzo miło bo od razu podpowiada koleżance która mnie obsługuje aby sprawdzić jak została rozpatrzona moja reklamacja. Pozytywnie. Obsługująca mnie pracownica nigdy nie zamykała jeszcze konta w związku z czym pomaga jej bardziej doświadczona koleżanka. Zamykanie konta idzie bardzo sprawnie w miłej atmosferze. Dostaję do podpisania kolejne dokumenty z dokładnym ustnym opisem czego dotyczą. Kiedy kończymy sprawę i pakuję dokumenty obie panie żegnając mnie wstają. Oprócz "do widzenia" jest tez kilka słuch o udanym dniu. Po ok 15 minutach wychodzę zadowolona.