Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anita_213

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Sprawa w jakiej dzwonię do konsultanta Plus GSM to wypowiedzenie umowy na usługę internetową. Godzinę poleciła mi konsultantka z stacjonarnego punktu Plusa. Wykonuję pierwsze połączenie. Przechodzę przez wszystkie reklamy i wybieranie numerów aby połączyć się z konsultantem - zajmuje mi to ok 3 minut. Następnie przez 15 minut oczekuję na połączenie z kim po drugiej stronie lecz oprócz niezbyt miłej dla ucha muzyki i komunikatu "proszę czekać na zgłoszenie operatora " nic się nie dzieje. Rozłączam się bo wiem że na moim telefonie (dzwonię z numeru innego operatora) zaraz skończą się fundusze. Pożyczam telefon męża ( również inny operator) i po 10 minutach ponownie dzwonię na infolinię. Tym razem czas mojego oczekiwania wynosi 32 minuty lecz nie udaje mi się połączyć z konsultantem. Była to moja pierwsza próba skontaktowania się z Plusem w takiej formie i jestem nią zbulwersowana. Rozumiem czekać 5-10 minut ale nie pół godziny!. Nie mam ochoty na kolejną próbę ( Plus nie zwróci mi pieniędzy za wykonane połączenie z innego operatora).