Opinia użytkownika: Anna_4455
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W dniu 17/11/2012 (sobota) udałam się do Kauflandu w celu sprawdzenia promocji zabawek (cena obniżona o podatek VAT). Faktycznie ceny się zgadzały,choć na półkach panował bałagan, a było dopiero koło godziny 9,więc to chyba nie tylko wina klientów szukających odpowiednich produktów. Obsługa jest raczej miła,choć często zdarzają się głośne rozmowy(wręcz okrzyki) między współpracownikami. Nie wszyscy pracownicy na kasie zwracają uwagę co skanują, często nie sprawdzają dokładnie wózka,a dziecko przypadkiem może wyjść z "darmową bułeczką". Zdarza się również,że ustalenie właściwej cena czy kodu kreskowego (błędne wprowadzenie w systemie) zajmuje sporo czasu i klienci rezygnują z danego produktu. Piszczące bramki nie zwracają zbytniej uwagi kasjerów,a przecież należałoby jednak tym sugerować. Rzadko długo stoi się w kolejce do kasy.