Opinia użytkownika: Anita_213
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W punkcie dwie pracownice. Nie odpowiadają na moje dzień dobry.Obsługując klientów wymieniają się informacjami o swoim prywatnym życiu. Każdy klient to słyszy. Czas oczekiwania na obsługę ok 20 minut. Nie ma miejsc siedzących. Ale w punkcie czysto W kieszonkach ulotki z najnowszą ofertą.W gablotach nie brakuje modeli telefonów.Na stanowiskach widzę tylko przedmioty związane z obsługą klienta . Pracownice ubrane w jasne bluzki. Obie posiadają identyfikator. Zero dyskrecji w swojej sprawie bo punkt mały i każdy słyszy kto w jakiej sprawie przyszedł.Przyszłam wypowiedzieć umowę na usługę internetową. Jestem obsługiwana ok 15 minut. Pracownica ma problem z połączeniem się z centralą. Nie może zalogować się na serwer.Nawet nie przeprasza za taką sytuację. Zapisuje na rachunku z którym przyszłam numer infolinii i mówi aby zadzwonić na niego po godzinie 17. Nie odpowiada na moje do widzenia tylko zajmuje się obsługą kolejnego klienta ( bez "zapraszam ", "w czym mogę pomóc" )