Opinia użytkownika: Izabela_645
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Obsługa w ostrowskim Grycanie była na wysokim poziomie. Pracownicy byli uśmiechnięci i mili. Nie ograniczyli się do zwrócenia uwagi na klienta tylko podczas składania zamówienia. Kawiarnia jest czysta i zadbana. Zamówienie zostało podane szybko.Uwagę przyciągała ekspozycja lodów. Dekoracje były bogate i kolorowe. Przyciągały wzrok do witryny z lodami swoją oryginalnością. Były bardzo dobrze dobrane pod względem kolorystycznym. Nie były zniszczone lub zbytnio naruszone. Gablota z koktajlami była estetyczna i zadbana. Dzbanki stały w lodzie. Jednak nie było żadnych przyciągających uwagę dekoracji.Pracownik szybko uzyskiwał informacje o zamówieniu. Dłuższą niż wymaganą do takich czynności chwilę zajęło mu nabicie zamówienia na kasę. Całość była przedłużona przez dwukrotne proponowanie dodatkowych produktów/promocji, jednakże pracownik mógł to uczynić ze względu na brak osób oczekujących w kolejce za mną. W trakcie wizyty pojawił się drugi pracownik (nie doczytałam imienia na identyfikatorze). Pracował głównie przy stolikach. Sprzątając z nich, zagadywał sympatycznie do klientów, czy im smakowało, czy może jeszcze czegoś sobie życzą itd. Żegnał ich też, gdy odchodzili. Pracownica, która przyjmowała zamówienie, starannie dbała o czystość stolików, sprzątając z nich na bieżąco. Zamówienie podała z uśmiechem i miłym komentarzem. Pracownica trochę zbyt uparcie próbowała zachęcić do wyboru produktów z akcji Miodowe Specjały. Po pierwszej odmowie jeszcze raz zwróciła uwagę na te nowości w chwili zamawiania kawy.Stoliki w rogach kawiarni są kiepsko oświetlone, panował przy nich delikatny półmrok, który nie każdemu może odpowiadać.