Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Ponieważ wiele funkcji związanych z telefonem komórkowym, można aktywować bądź zmieniać tylko za pomocą infolinii, musiałam skorzystać z usługi. Koszt połączenia z infolinią Orange wynosi 1,5 zł za całe połączenie. Po chwili oczekiwania usłyszałam Panią która wysłuchawszy jaki mam problem poprosiła abym poczekała na linii, a ona przełączy mnie do odpowedniego specjalisty. Czekałam ponad 20 minut. Niestety nie doczekałam się porady. Spróbowałam jeszcze raz z innego numeru.Niestety wszystkie linie były zajęte, więc zgodnie z sugestią automatycznej sekretarki wybrałam opcję, iż w ciągu 24h skontaktuje się ze mną specjalista. W ciagu 24 h nikt jednak się ze mną nie skontaktował. Problem musiałam rozwiązać sama. Straciłam 3 zł na połączenie z infolinią- która mi nie pomogła. Telefon zwrtony otrzymałam po 2 dniach. Jakość obsługi w firmie Orange jest fatalna. Firma nie dotrzymuje terminów które sama ustala. Specjaliści nie potrafią pomóc i przełanczają rozmowę aby zbyć klienta. Pobierane opłaty są nie adekwatne do jakości usług oferowanych. Jako klient firmy za jakiekolwiek informacje musze płacić, gdyż jakakolwiek wizyta w salonie firmowym kończy się odesłaniem do infolinii.