Opinia użytkownika: Andrzej_611
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Jestem użytkownikiem UPC od kilku lat i byłem do tej pory zadowolony. Do momentu przeniesienia usługi. Pani na infolinii zapewniała że wszystko pójdzie gładko i sprawnie. Powiedziała żeby zabrać ze sobą dekoder TV cyfrowej(przenosiliśmy się z miasta do miasta) choć w Ciechanowie nie było jeszcze możliwości odbioru TV cyfrowej. Schody zaczęły się po podłączeniu usługi w Ciechanowie. Internet miał być 60Mb było tylko 30Mb. Telefon miał działać nie działał cały miesiąc. Po wielokrotnych rozmowach z infolinią okazało się że musimy oddać dekoder TV cyfrowej(mimo tego że usługa ruszyła w Ciechanowie od 30 sierpnia). Musieliśmy czekać na podłączenie nowego dekodera prawie miesiąc czasu a z chwilą włączenia sygnału cyfrowego odbieraliśmy go na starym dekoderze. Osoby na infolinii w UPC są niekompetentne. Rozmawiałem z co najmniej czterema osobami z infolinii i za każdym razem był inny scenariusz rozwiązania naszego problemu.