Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Korzystam z Internetu za pośrednictwem firmy Multimedia Polska. Po ok. 3 latach korzystania z modemu tej firmy uległ on awarii. W związku z tym zadzwoniłem na infolinię i po ok. 3 minutach oczekiwania udało mi się połączyć z konsultantem. Obsługujący mnie pracownik był bardzo miły i chętnie wyjaśnił moje wszystkie wątpliwości. Przyjął on zgłoszenie awarii i poinformował, że w dniu następnym zgłosi się do mnie monter celem wymiany uszkodzonego sprzętu. Po ok. 2 godzinach wspomniany monter zadzwonił i zaproponował wymianę modemu jeszcze w tym samym dniu. O uzgodnionej porze faktycznie się zgłosił, zabrał uszkodzony sprzęt nie wnikając w przyczynę awarii, a w jego miejsce zamontował nowy. Przy okazji z własnej inicjatywy naprawił spadający wtyk z jednego z kabli. Jestem mile zaskoczony obsługą przez pracowników MP.