Opinia użytkownika: Agata_845
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Ponad 2miesiące temu zakupiłam w sklepie Mohito torebkę, która ceną nie odbiegała od norm w innych sklepach. Po około miesiącu użytkowania musiałam torebkę oddać do reklamacjo z powodu urwanej rączki. Ekspedientka w sklepie przyjęła reklamację , była uprzejma, poinformowała mnie, że to nie pierwszy taki przypadek. Po dwóch tygodniach oczekiwania okazało się, że reklamacja została uznana, natomiast innego egzemplarza torebki ,którą chciałam odzyskać nie było już na magazynie sklepu. Dostałam wówczas informację, że torebka może dojść do sklepu w każdej chwili i poproszono mnie o sprawdzenie czy torebka dotarła, po kilku dniach. Tak właśnie zrobiłam, ale okazało się , że torebki nadal nie ma. Poprosiłam ekspedientkę, aby sprawdziła czy dany model jest w innym salonie w Bydgoszczy , okazało się, że tak , więc ekspedientka zamówiła ją. Niestety czas oczekiwania wydłużył się o kolejne dni.Łączny czas "rozpatrzenia" reklamacji trwał więc nie 2tygodnie a prawie cztery tygodnie. \Kolejną negatywną stroną jest to, że ekspedientka zapomniała oddać mi paragonu za towar , o co sama musiałam się upomnieć. Organizacja pracy w tym salonie niestety negatywnie mnie zaskoczyła.