Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Ponieważ w dniu dzisiejszym odwoziłam na dworzec PKP znajomych , postanowiłam podjechać do marketu Polo i zrobić zakupy.Wchodząc - stoisko owocowo- warzywne niestety ścisk i utrudnienia w poruszaniu się i dostaniu do wagi ponieważ panie z personelu zastawiały kartonami jedna stronę - zdezorganizowało to płynną samoobsługę.Na stoisku mięsnym mała kolejka, nawet zjawiła się druga pani od obsługi.Zwraca się do mnie - słucham na co ja dzień dobry - bez odpowiedzi poprosiłam o ser i wędlinę podziękowałam mówiąc do wiedzenia,przy kasie było już znacznie lepiej powitanie i pożegnanie miły uśmiech na twarzy.Zastanawiam się czy to taki duży wysiłek powitać i pożegnac klienta?a może ja wydziwiam?