Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Otrzymałem dnia 15 listopada następną, negatywną odpowiedź od doradcy Orange /dawniej TP SA/ na temat mojej skargi. Cały czas jest to temat prawidłowej interpretacji rozliczenia płatności z dnia 07/11/2012. Treść podobno jest ostateczna w trybie rozpatrywania reklamacji. Tekst tej korespondencji,standardowy druk, przepisany z podręcznika pod tytułem "jak nie należy postępować z abonentem"Reklamacja nie została uznana i powstała już piąta wersja salda do uzupełnienia płatności. Należypogratulować obsłudze klienta w tej ogromnej firmie telekomunikacyjnej, złych nawyków i braku odpowiedzialności. Pani Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta Bożena O. używa języka urzędniczego z końca XX wieku, brak jest zwrotów ogólnie zwanych grzecznościowymi. Dalsze moje kroki będą podjętew kierunku złożenia skargi z przekazaniem wszystkich załączników korespondencji, do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Moja skarga już wcześniej została do UKE skierowana w formie elektronicznej. Oczywiście umowa z Telekomunikacją SA zostanie przeze mnie rozwiązana i telefon stacjonarny, na znacznie lepszych warunkach, otrzymam u innego operatora telekomunikacyjnego.z pozdrowieniem Grzegorz T. Warszawa