Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Potrzebowałam konkretną informację, a nie udało mi się jej znaleźć na stronie internetowej Mbanku, więc zmuszona byłam zadzwonić na infolinię. Ilość nagranych informacji, których trzeba wysłuchać przed połączeniem z konsultantem to jakiś koszmar, inaczej tego określić nie mogę. Aby uzyskać połączenie konieczne jest znanie swojego telekodu – moim zdaniem wprowadzanie tych wszystkich dodatkowych numerów w celu identyfikacji jest idiotycznym pomysłym i strasznie utrudnia mi, jako klientowi życie. Dlaczego nie można przeprowadzić identyfikacji rozmówcy za pomocą peselu, adresu itp. - nie wiem. Nie mam też pojęcia jak spamiętać te wszystkie niepotrzebne numery. Po przejściu przez fazę rozmowy z maszyną rozpoczeła się faza numer dwa – oczekiwanie na połączenie. Po 10 minutach straciłam cierpliwość i postanowiłam dać sobie spokój. Spróbowałam jeszcze uzyskać połączenie przez internet, na czasie, ale tam przybliżony czas oczekiwania wynosił ponad 100 minut. Po raz kolejny przekonałam się, że bank ten nadaje się tylko do przelewów przez internet, inne produkty moim zdaniem lepiej mieć w innym banku, z łatwiejszym dostępem do obsługi.