Opinia użytkownika: irena_45
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Weszłam do banku aby wpłacić pieniądze na konto osoby, która posiada konto w tym banku. Zdziwiłam się, bo zazwyczaj w tym banku są duże kolejki. Tym razem stało przed kasami kilka osób w kolejce. Klienci byli obsługiwani bardzo szybko i sprawnie. W samej placówce było czysto. Kiedy przyszła moja kolej zostałam przywitana przez pracownicę słowami dzień dobry. Ja również się przywitałam. Pracownica zapytała w czym może służyć? Odpowiedziałam, że chcę wpłacić pieniądze. Podałam numer konta i dane osoby dla której wpłacałam środki. Zapytałam czy wszystkie dane jakie podałam się zgadzają również czy podałam dobry numer konta. Pracownica powiedział, że tak, wszystkie dane się zgadzają. Podałam pieniądze, podpisałam druk wpłaty. Pracownica wydała dla mnie również potwierdzenie wpłaty. Podziękowałam, wyszłam z banku bardzo pozytywnie zaskoczona szybkością obsługi.