Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Kupując parę godzin wcześniej mleko dla dziecka nie zauważyłam, że wzięłam zły numer mleka. Prawdopodobnie ktoś źle odstawił puszkę o niższym numerze w miejsce wyższego. Pomyłkę zauważyłam dopiero w domu. Postanowiłam odmienić mleko. Udałam się do tej samej kasy w której byłam obsługiwana, była nawet ta sama kasjerka. Wytłumaczyłam, że zaszła pomyłka i chciałam zamienić mleko. Pani ie była pewna procedury w sytuacji płacenia kartą lojalnościową, więc zawołała kierowniczkę. Kierowniczką poinformowała ją, że procedury są bez zmian, po prostu robi się zwykłą zamianę. Formalności poszły sprawnie. Na koniec podziękowałam i wyszłam. W lokalu było czysto, obsługa bardzo miła, ubrana w stroje firmowe.