Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Personel można podzielić na dwie części, panie które są życzliwe i zawsze uśmiechnięte oraz te nigdy niezadowolone. Wszystkie natomiast operują wiedzą z zakresu działań Banku na bardzo wysokim poziomie. Jednym i chyba największym minusem jest czas jaki musimy poświęcić na wizytę w banku. Przy czterech stanowiskach obsługi jakie Bank posiada i 10 klientach czas oczekiwania wynosi pół godziny minimum, więc można ćwiczyć cierpliwość. Placówka zadbana, dużo miejsc siedzących jednak nieprzystosowana dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdu do drzwi wejściowych). Stanowisko obsługi zapewnia miejsce siedzące a także poczucie prywatności gdyż jesteśmy oddzieleni od stanowiska sąsiadującego.