Opinia użytkownika: Łukasz_1789
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: W dniu 14.11.2012 udałem się do sklepu Levi`s w C.H. Galeria Bałtycka.Nie zauważyłem nic niepokojącego związanego z czystością witryny. Szyby, jaki i wejście było schludne i czyste. Wchodząc na teren sklepu szybko zauważyłem dwie pracownice. Obsługiwały klientów, którzy byli na terenie sklepu. Po lewej stronie odnotowałem stanowisko kasowe, za którym przebywał mężczyzna, który pracował przy komputerze. Sprawiło to, że początkowo nikt mnie nie przywitał. Wystarczył tylko, że doszedłem do półki, na której leżały jeansy, aby zauważyć pracownika witającego mnie i pytając czy może w czymś pomóc (pracował wcześniej przy komputerze). W tym momencie zauważyłem na plakietce, że jest On managerem (185cm, szczupły, brązowe włosy, zarost, ubrany w t-shirt i jeansy)Poinformowałem go o zainteresowaniu jeansami. Usłyszałem pytanie czy interesuje mnie konkretny model. Sprawiałem wrażenie niezdecydowanego. Sprzedawca od razu to zauważył i zadał mi kilka pytań odnośnie moich preferencji:-krój nogawki-rodzaj zapięcia-fasonPoza pytaniami zamkniętymi, używał również otwartych. M.in. czy szukam czegoś standardowego czy coś, czego dotychczas nie posiadałem, do czego zamierzam te spodnie nosić. Po uzyskaniu informacji na temat mojego rozmiaru zaprosił mnie do konkretnych propozycji. Dobrał mi 3 rodzaje spodni sugerując ich właściwości i do czego pasują. Wspomniał przy jednych, że z czasem ulegają atrakcyjnemu spieraniu (spodnie z różnymi odcieniami materiału). Od razu zasugerował, że jeżeli mam ochotę zaprasza do szatni. Początkowo nie towarzyszył mi na zapleczu z szatniami. Wynikało to z tego, że w sklepie pojawiali się nowi klienci. Po chwili podszedł do mnie i zapytał czy rozmiar jest odpowiedni. Zasugerowałem zmianę i po chwili dostarczył mi odpowiednie spodnie. Podchodził jeszcze dwukrotnie. W momencie mierzenia spodni 2 i 3. Przychylił się do sugestii, że nr 2 może i są trochę za długie, ale nie sugeruje zmiany, bo będą za krótkie. W numerze 3 czułem się najlepiej i sugestie te wzmocnił swoimi uwagami sprzedawca. Ususzałem, że pomimo tej samej długości kolor tego modelu niweluje ten problem. Na pytanie o zakup stwierdziłem, że to dosyć duży wydatek i muszę go skonsultować. Zasugerował mi, że odłoży je dla mnie do końca dnia, jeżeli się namyśle. Następnie sprawdziłem asortyment sklepu. Obrania górne były w wymaganych rozmiarach męskie jak i damskie. Teren sklepu schludny, oświetlenie sprawne. Żadnych uwag w tej kwestii.Sklep, a w szczególności obsługę oceniam bardzo dobrze.