Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: OLK-MED
Treść opinii: W poniedziałek udałam się z synkiem do pediatry. Najpierw wykonałam telefon, by dowiedzieć się czy jest szansa na przyjęcie. Po uzyskaniu informacji bym przyszła około godziny 13tej, mniej więcej o tej porze pojawiłam się w przychodni. Ku mojemu rozczarowaniu w poczekalni było mnóstwo rodziców z małymi pacjentami No cóż taka pora roku. Przede mną było około 6-cioro pacjentów. W poczekalni brak jakichkolwiek rozrywek dla dzieci, poza stolikiem i czterema krzesełkami, oraz pudełkiem z kilkoma kredkami. Przyszło mi spędzić z moim 19to miesięcznym dzieckiem prawie 2 godziny w poczekalni. Pod koniec moje dziecko dosłownie wyło ze zmęczenia i nudów. Spytałam panią w rejestracji o powrót do zapisów na konkretne godziny, na co pani mi odpowiedziała, że już tak nie będzie, i że przyszłam w nieodpowiednim czasie, bo dziś poniedziałek i dlatego jest tak dużo pacjentów. W gabinecie pani doktor mnie poinformowała, że mogłam przyjść później, choć już pacjenta po mnie nie chciała przyjąć. Poinformowała mnie, że niektórzy rodzicie złożyli skargę u dyrekcji przychodni w związku z zapisami na konkretne godziny i teraz trzeba swoje odstać. Pani doktor stwierdziła, że nie jest to dobre rozwiązanie. Chyba sama złoże skargę, na takie traktowanie małych pacjentów, którzy muszą czekać godzinami na wizytę, wśród innych chorych dzieci.