Opinia użytkownika: Aleksandra_1334
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Witajcie. Chciałabym się podzielić z wami swoją obserwacją na temat sklepu JYSK w moim mieście w Lęborku. Wybrałam się tam z myślą zakupu nowej pościeli. Interesowała mnie cena, rodzaj materiału i sposób prania (tzn czy pościel nie będzie farbowała , w jakiej temperaturze ją prać itp). Dlatego też postanowiłam sprawdzić kompetencje i zachowanie personelu. Kiedy weszłam do tego sklepu przywitała mnie słowani Dzień dobry pani która stała przy kasie. Odpowiedziałam grzecznie i poszłam rozejrzeć się po sklepie. Zauważyłam że w obrębie mojego wzroku nie było nikogo z obsługi -kogo mogłabym poprosić o pomoc. To był dla mnie na początku już mius. Jednak po chwili podeszłam do tej samej pani którą zastałam przy wejściu i grzecznie poprosiam o pomoc. Ku mojemu zdziwieniu kobieta ta zaprowadziła mnie do stoiska z pościelą, pokazała różnego rodzaju, materiału , kroju towar który mnie interesował i prosiła bym się rozejrzała czy któryś mi sie podoba po czym oznajmiła mi że za moment wraca. Tak też było. Kiedy wybrałam sobie pościel która mnie interesowała kobieta ta udzieliła mi wszelkich informacji na tematy które mnie interesowały. Przekonała mnie swoim podejściem do zakupu towaru i równie grzecznie podziekowała zapraszajac ponownie na zakupy. Oczywiście mogłam sama sprawdzić czy pościel farbuje, jakiego jest materiału itp, bo przecież takie informacje sa zapisane na metce produktu, jednak w ten sposób sprawdziłąm wiedzę pracownika na temat sprzedawania tego produktu.