Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Podczas oglądania mikrofalówek w hipermarkecie Auchan spodobała mi się jedna z nich. Zadzwoniłam do osoby z mojej rodziny, do której należała decyzja co do zakupu i przedstawiłam wszystkie dane jakie były napisane na karteczce przy tym modelu. Usłyszałam przez telefon, że mam ją kupić. Mikrofalówki stojące na wystawce na wyższych półkach były oznaczone numerkami, natomiast na niższych półkach były zapieczętowane pudełka z nowymi mikrofalówkami oznaczone tymi samymi numerkami. Wyjęłam interesujące mnie pudełko i zauważyłam, że na pudełku jest przedstawiona inna moc niż na karteczce z informacjami na temat produktu (na karteczce widniało 800 W, na pudełku 700 W), a także różni się informacja na temat stopni mocy (6 według karteczki, 5 według napisów na pudełku). Postanowiłam dokładniej o właściwości sprzętu dopytać pracownika z tego działu. Wcześniej widziałam, że w tym dziale krzątała się pracownica, ale teraz nigdzie jej nie było. Kilka półek dalej znajdował się pan pracownik, który powiedział, że działem z mikrofalami zajmuje się jego koleżanka. Kiedy stamtąd wróciłam, pracownicy nadal nie było, więc skierowałam się do najbliższych widocznych pracowników - pracownicy i pracownika z wyglądu zdającymi się być w wieku nastoletnim. Okazali się być bardzo pomocni, choć nie mieli pojęcia o dziale z mikrofalówkami. Poszli ze mną sprawdzić mikrofalówki i powiedzieli, że jeśli nie pomogą, to wtedy zawołają koleżankę z tego działu. Młoda pracownica została ze mną na dziale z mikrofalami (w tym czasie pomogła też pani, która miała jakieś pytanie w sprawie czajników), natomiast jej kolega poszedł po miarkę (gdyż przede wszystkim chodziło mi o wymiary mikrofalówki i nie wiedziałam czy te podane na karteczce są prawdziwe). Jak się okazało rzeczywiste wymiary mikrofalówki odbiegały od tych na karteczce (według informacji podanych na karteczce mikrofala była większa), dobrze że zapytałam pracowników o tę miarkę. Mikrofalówki tego dnia nie kupiłam, podziękowałam pracownikom i poinformowałam o tym, że opis na karteczce jest całkowicie błędny - nie wiem, czy ta informacja poszła do osoby z tego działu i czy zostanie to poprawione. Pracownik powiedział, że nie może niestety nic z tym zrobić i to nie jest nawet jego dział. Ja natomiast nie miałam czasu żeby czekać na osobę z tego działu i przekazać jej informację. Obsługę oceniam ogólnie pozytywnie, przede wszystkim dlatego, że stara się pomóc na tyle na ile potrafi i jest bardzo sympatyczna dla klientów oraz energiczna. Nie odczułam znużenia ze strony personelu ani nie odniosłam wrażenia, żebym zawracała pracownikom głowę, choć byli zajęci pracą w innym dziale. Zdarzało mi się czasem pytać w tym sklepie o pomniejsze sprawy np. gdzie znajdują się jakieś przyprawy albo czy dany płyn nadaje się do prania ręcznego i zawsze pracownicy byli tak życzliwie nastawieni jak podczas mojej ostatniej wizyty, między innymi dlatego chętnie odwiedzam regularnie ten hipermarket.