Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Media Expert, czyli sieć sklepów konkurująca z m.in. z Media Markt czy RTV AGD. Wybrałem się do tego nowo otwartego sklepu aby sprawdzić co mają do zaoferowania. Parking przed budynkiem jest spory, niestety płatny, wprowadzone tam barierki przed każdym wjazdem ograniczają nieco ruch. Przed wejściem do salonu, wewnątrz budynku zamontowano wielki telewizor, wyświetlający logo sklepu, a dobrze zastępujący zwykły szyld. Samo wnętrze prezentuje się nadzwyczaj dobrze, na podłodze położono dywan koloru popielatego, zaś ściany pokryto ciągiem plakatów w kolorze żółtym przedstawiający różne marki. Nie zauważyłem zaniedbania ze strony personelu odnośnie czystości, jednak samo wyposażenie wzbudziło we mnie pewien dyskomfort i nie chodzi mi tu o asortyment lecz sposób jego przedstawienia. Do rzeczy, znalazłem wiele produktów posiadających puste tabliczki informacyjne, gdzie powinny znajdować się dane o sprzęcie, kilka z nich wogóle jej nie posiadało, co gorsza niektóre nie miały nawet ceny, a jak już była tabliczka to, zawarte w niej informacje były ogólnikowe. W przypadku telewizorów np. podano jedynie rozdzielcziść, przekątną ekranu, jasność ( określaną w każdym TV jako ,,BD'' zapewne to skrót od ,,bardzo dobra'' ale kto przyznawał tę ocenę? PERSONEL??? ), oraz kąt widzenia. O obsłudze również mam mieszane zdanie. Podsłuchując kilka ich rozmów z klientami, odniosłem dobre wrażenie, jednak obsługa przy kasie, oraz ratalna pozostawia wiele do życzenia. Pomimo dużej kolejki ( naliczyłem jedenaście osób ), potrafili opuścić stanowiska ( jedna kasa, oraz dwa stoiska zakupu na raty ) i udać się w nieznane. Pewnie jestem zbyt surowy, bo kto wytrzymałby kilka godzin ciągłej obsługi klienta, przy naporach ze strony kierownika, zwracającego uwagę na narastającą kolejke przy kasie z niecierpliwiącymi się już klientami ( ja osobiście nie wiem jak to jest, a wy? ). Zatem nie będę zwracał uwagi na brak odpowiedzi ze strony personelu na moje przywitanie, czy pożegnanie i po prostu nie wykazując żadnego stanu emocjonalnego opuszczę sklep.