Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Gdy wszedłem do sklepu stacji aby zapłacić za zatankowane paliwo ekspedientka obsługiwała klienta, w kolejce stało jeszcze kilka osób gdy powiedziałem "Dobry Wieczór" pani oczywiście odpowiedziała zwróciła uwagę na zwiększającą się liczbę klientów w kolejce. Obsług klienta będącego w kolejce przeciągała się, dało się odczuć zniecierpliwienie pozostałych klientów będących w kolejce. W pewnym momencie kasjerka przeprosiła na chwilę i poprosiła koleżankę z zaplecza. Po kilkunastu sekundach wyszła druga kasjerka pracująca na stacji witając się z klientami i zapraszając kolejną osobę z kolejki do siebie do kasy. Kolejka szybko się rozładowała, byłem obsługiwany miło i sympatycznie. oczywiście zaproponowano mi wiodące produkty produkty stacji (hot-dog, kawa, zapalniczka do kupowanych papierosów) i zapytano o posiadanie i poproszono o użycie kary na punkty. W sklepie było czysto i schludnie, jedynie na posadzce były świeże ślady obówia. Na minus jest brak obu ekspedientek na sklepie i brak identyfikatora u drugiej ekspedientki, która wyszła z zaplecza.