Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Niecały rok temu, chłopak kupił w tym salonie zegarek Rubicon. Jednak jakiś czas temu przestał działać, więc udaliśmy się do salonu odebrać zgłoszoną reklamację. Ekspozycja biżuterii i zegarków bardzo staranna i czysta. Ceny umieszczone przy produktach. W środku znajdowały się dwie Panie ubrane w białe koszule i czarne spodnie. Po wejściu do środka, jedna z Pań od razu podeszła i zapytała, w czym pomóc. Podaliśmy zgłoszenie reklamacyjne i czekaliśmy na odbiór. Pani odszukawszy produkt podała go, informując iż został naprawiony w ramach gwarancji. Pokazała specyfikacje naprawy oraz potwierdzenie z serwisu. Podziękowaliśmy i przeszliśmy do działu z biżuterią. Pani cały czas przy nas obecna, pokazywała różne modele i rozmiary. Nie zdecydowałam się jednak na zakup i opuściliśmy salon. Obsługa uprzejma i kompetentna.