Opinia użytkownika: Agacia
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: ZTM chwali się - na stronie www czy w licznych reklamach, że ich usługi i obsługa pasażerów jest stale poprawiająca się. Co prawda, w przypadku taboru i unowocześniania tej komunikacji jest to niepodważalnym faktem, ale naprawdę szkoda, że wraz z wymianą taboru nie nastąpiła wymiana personelu albo chociaż jego "unowocześnienie". Kierowcy jeżdżą wedle uznania (nie wedle rozkładu) i nie pomaga w tym nawet zegar kontrolujący czas przyjazdu na kolejne przystanki. O ile przy spóźniających się autobusach i tramwajach jest to całkiem zrozumiałe w godzinach wzmożonego ruchu albo i nawet szczytu, o tyle nie do końca rozumiem ideę przyjeżdżania o np. 8 minut wcześniej niż dyktuje to rozkład. Tak dzieje się niebywale często, zwłaszcza w przypadku autobusów wczesnoporannych lub późnowieczornych. Do kierowców nie bardzo trafia zatem chyba, że w godzinach, kiedy autobus jeździ wyjątkowo rzadko, byłoby dobrze, gdyby pasażerowie mogli liczyć na to, że gdy dotrą na przystanek na czas wskazany w rozkładzie, będą mieli szansę skorzystać z autobusu.