Opinia użytkownika: Urszula_388
Dotycząca firmy: Kefirek
Treść opinii: Kupując kg jabłek stojąc w kolejce na 10 min, zauważyłam: po pierwsze tylko jedna z pań nosiła plakietkę z imieniem, żądna z nich nie powiedziała ani dzień dobry, ani do widzenia. Jedynie Pani na mięsnym nawiązała sympatyczniejszy kontakt z klientem, ale wiem to z obserwacji wybierając jabłka. Co do organizacji pracy..hmm, mogło być lepiej. Dwie panie układają leniwie towar, gdy kolejka zaczyna się pętlić po sklepie. W sklepie czysto i jak to w Kefirku przyjemnie, cicho gra muzyka, dobre oświetlenie i temperatura. Asortyment szeroki, nie można narzekać, aczkolwiek obsługa nie wyglądała na zainteresowaną klientem, oczywiście prócz ochroniarza, który bacznie śledził każdego klienta po trochu. Ceny nie są najniższe, a towar promocyjny bliski wyczerpania. Moim zdaniem za dużo rzeczy na ladzie, nie ma gdzie zakupów rozłożyć do skasowania, lada założona kanapkami i drożdżówkami. Za to duży minus.Co do ubioru minus kolejny, brak plakietek, niezbyt spójny styl dla całości zespołu, niby to samo logo, a każdy wygląda inaczej. Według mnie to nie profesjonalne.