Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Będąc w okolicy zajrzałam do Biedronki, żeby kupić kilka produktów. Sklep jest duży, przestronny, można się po nim swobodnie poruszać z wózkiem. W sklepie była średnia ilość klientów, robiących raczej małe zakupy. Był tu swobodny dostęp do wszystkich półek. Nie mogłam znaleźć jednego z produktów i poprosiłam o pomoc pracownika rozkładającego towar. Pan zareagował przyjaźnie na moje pytanie i wskazał lokalizację produktu. Z zakupami skierowałam się w stronę kas. Nie było tu kolejek i po chwili nadeszła moja klej. Kasjerka przywitała mnie, sprawnie zeskanowała produkty, wydała resztę i paragon i miło pożegnała. Cieszyłam się, że tak szybko udało mi się zrobić zakupy i nie sprawdziłam od razu paragonu. Zrobiłam to dopiero po powrocie do domu po kilku godzinach i okazało się, że kasjerka źle policzyła mi śliwki na wagę - na paragonie widniał równiutki 1kg śliwek, a ja kupiłam ich 5 sztuk. Sprawdziłam na swojej wadze kuchennej i ważyły one zaledwie 400g. Nie wiem czy był to tylko błąd ludzki, czy jakieś celowe działanie, ale mocno mnie to zirytowało.