Opinia użytkownika: Urszula_388
Dotycząca firmy: Hotel Hilton Garden Inn
Treść opinii: W ubiegły weekend brałam udział w szkoleniu, które odbywało się w hotelu Hilton w Krakowie. Hotel czysty, przyjemny, uważany za luksusowy. Jednakże też zalicza wpadki... Po pierwsze wydając obiad dla grupy 20 osób, połowa zdążyła zjeść, a reszta z widelcem w ręku oczekiwała moim zdaniem nieproporcjonalnie długo. Jedzenie pyszne, ładnie podane, atmosfera miła, aczkolwiek. Kilka osób zamówiło wersję wegetariańską, a dostało makaron z tuńczykiem..(jak wiemy wegetarianie nie koniecznie jedzą ryby..) Dodatkowo hotel zaliczył kolejną wpadkę, zapominając o jednej grupie, nie przygotował dla nich przerwy kawowej, dopiero po interwencji prowadzącego sobie przypomniał. Jednak oceniam na plus jakość obsługi, toalety pachną świeżością, bez zastrzeżeń. Ceny są mało przystępne dla zwykłego człowieka, jednak jeżeli kogoś stać, jest to miejsce godne polecenia, mimo zlokalizowania przy bardzo ruchliwej ulicy w hotelu jest w cicho i spokojnie.