Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Celem mojej wizyty na stacji było nie zatankowanie paliwa, ale sprawdzenie lotto i kupienie nowego kuponu. Zaparkowałam auto (teren zewnętrzny stacji był czysty, uporządkowany) i udałam się do środka. Sklep jest przestronny, panował tam porządek. Do kasy nie było kolejki, czynne były dwa stanowiska kasowe. Przywitałam pracownicę i podałam jej kupon lotto do sprawdzenia. Pracownica nie odpowiedziała na moje przywitanie, tylko od razu poinformowała mnie, że lotto jest już nie czynne, bo nie ma pracownika, który je obsługuje. Jeżeli część usług na stacji jest dostępna tylko w okreslonych godzinach to moim zdaniem powinna być na ten temat gdzieś wyraźna, czytelna informacja, bo tylko niepotrzebnie straciłam czas. Poza tym pierwszy raz się tym spotykam, żeby na BP tylko część pracowników umiała obsługiwać Lotto, do tej pory nie było z tym problemu.