Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: RUCH S.A.
Treść opinii: Chciałam kupić w kiosku ruchu bilet komunikacji miejskiej. Podeszłam do okienka, stanęłam, chwilę to zajęło zanim pracownica zauważyła moją obecnosć – rozmawiała przez komórkę. Na mój widok nie zakonczyła rozmowa, jedynie nachyliła się w stronę okienka. Przywitałam ją i poprosiłam o normalny bilet na pół godziny, pracownica nic mi nie odpowiedziała, za chwilę bez słowa przyjęła ode mnie pieniądze i wręczyła mi bilet. Tzn. bez słowa do mnie, bo przez telefon rozmawiała w dalszym ciągu. Gy chciałam schować bilet do portfela zauważyłam, że otrzymałam niewłaściwy bilet – zamiast na 30 min dostałam na 15 min. Gdy zwróciłam pracownicy uwagę podała mi właściwy, bez słowa przepraszam. Na plus mogę jedynie ocenić porządek i schludność punktu – z tego co widziałam przez szybę i okienko całość prezentowała się odpowiednio.