Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Wchodząc do lokalu można zauważyć dobrze oświetlone, ciepłe, przestronne i czyste wnętrze. Lokal wyposażony jest w pufy i lustra służące do mierzenia obuwia, oraz kącik dla najmłodszych z włączonym telewizorem, w którym wyświetlane są bajki. Towar jest staranne ułożony na półkach z wyraźnie zaznaczonymi opisami, rozmiarami i cenami. Wyraźny podział na część męską, damską i dziecięcą oraz duża przestrzeń sprawiają, że łatwo można poruszać się po sklepie i bez problemu trafić do poszukiwanego obuwia, którego jest duży wybór. Ponadto ostatnie pary butów sprzedawane są dodatkowo w specjalnie obniżonych cenach, które dodatkowo często łączą się z innymi promocjami. Pracownicy oferują także możliwość sprowadzenia specjalnie dla klienta wybranej pary butów w przypadku braku asortymentu w sklepie. Obsługa jest miła i rzeczowa, ubrana w jednakowe stroje z widocznym logo firmy. W sklepie zakupić można także środki do pielęgnacji obuwia, a ekspedientki chętnie służą radą na temat konserwacji obuwia. Jest także możliwość odłożenia wybranego modelu obuwia, nawet na kilka godzin, aby klient mógł spokojnie dokończyć zakupy w centrum handlowym. Na szczególną uwagę zasługuje fakt pozytywnego podejścia do klienta i dążenia w każdym przypadku do jego satysfakcji. Przykładem jest chociażby profesjonalne podejście w sprawach reklamacji obuwia w ramach gwarancji, czy też rękojmi (okres 2-letniej odpowiedzialności za sprzedany towar). Moje ostatnie doświadczenia potwierdzają to w sposób szczególny, kiedy to - spodziewając się zwrotu gotówki za reklamowane obuwie, które było zakupione w promocyjnej cenie z dużym upustem - otrzymałem naprawiane buty, zgodnie z prośbą wyrażoną w składanej reklamacji.