Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jakinf

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: W sklepie jest dosyć dużo towaru, co przypomina magazyn, w którym trzeba przeciskać się między regałami, czy sprzętem o dość dużych gabarytach - brak wyraźnej przestrzeni.Mimo wrażenia ogromu towaru, asortyment jest mało czytelnie przedstawiony i zaskakująco niepełny. Np. pojedyncze sztuki komputerów, czy laptopów, które stanowią ekspozycję – w kliku przypadkach braki oryginalnie zapakowanego towaru - tzw.: "ostatnie egzemplarze". Brak urządzeń peryferyjnych do urządzeń z głównego asortymentu, np. brak modemów. Brak wyraźnych wskazówek i informacji, co do lokalizacji asortymentu na terenie sklepu.Brak zwrócenia uwagi przez obsługę na klienta. Klient przez jednych pracowników jest obserwowany dyskretnie, przez innych raczej nachalnie. Nikt jednak nie reaguje na ewidentne szukanie konkretnego towaru przez osobę zagubioną między regałami i skupiająca uwagę na kolejnych półkach ze sprzętem komputerowym. Nikt nie kwapi się także , by podejść do któregoś z klientów obecnych na terenie sklepu. Pracownicy w różnych - niejednolitych strojach - zajęci rozmową ze sobą, bądź układaniem jakichś dokumentów. Osoby pytane o nieznaleziony asortyment, odpowiadają - jakby "od niechcenia" i po chwili zastanowienia: "u nas nie ma". Nie wykazują także żadnej inicjatywy handlowej. Nie pytają o cel wizyty, szukany produkt, czy chęć otrzymania pomocy lub fachowej porady od sprzedawcy.