Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Witam! Wczoraj otrzymałem bezczelną odpowiedź na reklamację nieczynnej linii telefonu stacjonarnego, zawartą w piśmie o sygn. SPICIO/652/ZW/BP/81942886/12, podpisanym przez Głównego Specjalistę ds. Obsługi Klienta Panią Bożenę O. Nieporozumienie spowodowane złym uzgodnieniem salda moich płatnościabonamentowych za telefon stacjonarny. Pani Główny SPECJALISTA, nie potrafi liczyć i wykazuje wysoką ignorancję w interpretowaniu tekstu reklamacji. Moja reklamacja oczywiście nie została uznana, telefon stacjonarny milczy już drugi miesiąc. Informuję, prowadzę działalność gospodarczą na własne nazwisko i telefon tradycyjny jest mi niezbędny. Zgłosiłem swoje uwagi w formie skargi i uzyskałem informację o odpowiedzi w ciągu 60 dni. Ten termin rozpatrzenia reklamacji jest niedopuszczalny! Rozmowy z tzw. Infolinią Działu Windykacji 800 560 560 również nie dały żadnego rezultatu. Pomimo moich bieżących płatności, dotychczasowy operator mojego telefonu TP SA jest nieugięty. Stan salda, wymaganego do zapłaty, jest wzięty z sufitu, moje płatności, każdorazowopotwierdzane załącznikami, wydrukami z polecenia wykonanego przelewu są ignorowane w sposób zupełnie nie do przyjęcia. Rozmowy z przedstawicielką Działu Windykacji Panią Iwoną W. o godz. 18:46 7 listopada nie przyniosły żadnego efektu. Jestem bezczelnie lekceważony przy każdym kontakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej. Każdy z Doradców ma swoje inne żądania, nie pokrywające się z rzeczywistością i nie uznające moich racji. Sprawa tego nieporozumienia została przekazana pisemnie do Urzędu Komunikacji Elektronicznejcelem podjęcia czynności wyjaśniających. z poważaniem Grzegorz T. Warszawa