Opinia użytkownika: Jolanta_455
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wieczorem ok godziny 19 udałam się na zakupy do pobliskiej Biedronki. Jest to mały (w porównaniu z innymi) market. Pomimo sporej liczby pracowników czystość na sklepie zawsze pozostawia wiele do życzenia zarówno jeśli chodzi o regały z artykułami, stojące w alejkach palety z towarem jak i podłogę czy koszyki dla klientów, które zawsze są porozrzucane. Biedronka cieszy się dużą popularnością i zazwyczaj są kolejki. Alejki są ciasne, organizacja układu sklepu troszkę nie zrozumiała. Dla przykładu aby dostać się do warzyw trzeba przepchnąć się przez kolejkę, ponieważ postawiono tam kasę, i tak w przejściu szerokości 1m trzeba walczyć o dostanie się np. do papryki. Pomimo tak kiepskiej organizacji i wyglądu sytuację ratują pracownicy, którzy wręcz biegają z towarem zawsze chętnie pomogą i zawsze wskazują towar na półce zaprowadzając do niej a nie mówiąc ze w czwartej alejce na środku. Poza tym są łatwi w namierzeniu na sklepie przez noszenie strojów służbowych. Kasjerzy są mili, zawsze pamiętają o przywitaniu się zapytaniu o torebkę i pożegnaniu. W razie dużych kolejek dają sobie sygnały dźwiękowe i natychmiast pojawia się kolejny pracownik. Podoba mi się również znajomość kodów przez pracowników. Bardzo sporadycznie zdarza się że któryś pracownik prosi kogoś o kod na artykuł, myślę że dzięki temu obsługa jest taka płynna (bez czekania jak w dużych marketach na telefon aż łaskawie pojawi się ktoś z działu i ponownie uda się w celu namierzenia ceny, co często kończy się rezygnacją klienta). Podsumowując pomimo chaosu panującego na sklepie Biedronkę oceniam jako sklep przyjazny klientowi.Dziękuję.