Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: W gazetce reklamowej Lidla widziałam, że ma być atrakcyjna promocja m.in. na margarynę Rama i karmę dla kotów Whiskas. Będąc w okolicy podeszłam wiec do tego sklepu Lidl. Przed sklepem stało dużo wózków dla klientów, wzięłam więc jeden i weszłam do środka. Wewnątrz nie było zbyt dużego ruchu klientów i przy kasach nie było kolejek. Przeszłam na koniec sklepu, gdzie były wystawione produkty z oferty promocyjnej i znalazłam tu Whiskas. Następnie podeszłam do lodówek chłodniczych, gdzie znalazłam potrzebny mi nabiał. Z zakupami poszłam w stronę kas. W sklepie panował porządek wśród produktów, artykuły będące w promocji miały dodatkowe oznaczenia cenowe. Przy kasach nie było kolejek. Były otwarte 3 stanowiska i obsługa odbywała się sprawnie. Kasjerka przywitała mnie miło, zeskanowała zakupy, a na koniec pożegnała uśmiechając się. Kasjerzy byli schludnie ubrani i mieli identyfikatory.