Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Kilka dni temu poszedłem zapłacić ratę do Credit Agricol. Po wejściu zauważyłem, że jest tylko jeden klient, więc miałem nadziej, że wszystko pójdzie sprawnie, jednak się bardzo pomyliłem. Spędziłem tam ok 30 minut, bo obsługiwała tylko jedna konsultantka, natomiast kilka innych pracownic siedziało sobie na zapleczu i plotkowało. Miałem ochotę tam zapukać i powiedzieć im kilka słów, ale nie chciałem być niegrzeczny, więc poczekałem cierpliwie. Konsultantka która prowadziła obsługę robiła co mogła, żeby załatwić sprawy jak najszybciej. Kolejka zrobiła się tak długa, że niektórzy ludzie po prostu wychodzili. Byłem strasznie zirytowany zachowaniem pozostałych pracownic, którym nie chciało się ruszyć i pomóc współpracownicy. Konsultantka była bardzo miła, przez co zatarła w minimalnym stopniu złe wrażenie, które odniosłem po tej wizycie.