Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Sklep Jysk odwiedziłam, ponieważ chciałam zorientować się w panujących promocjach. Wchodząc na salę mijałam kasę, za którą znajdował się pracownica w granatowym t-shircie i plakietką imienną, która mimo obsługi powitała mnie werbalnie. W pomieszczeniu było sporo artykułów w atrakcyjnych cenach, jednak po wielu już nie było śladu. Wzięłam ręcznik, który znajdował się w koszu z ceną o połowę niższą niż zapłaciłam przy kasie. Przy kasie obsługa była bardzo sprawna, sympatyczna i życzliwa. Klientka przede mną rozmyśliła się co do koloru produktu który zakupiła i pracownica bez problemu dokonał reklamacji i pozwoliła jej wymienić nie okazując przy tym zirytowania, mając na względzie zadowolenie z zakupów klientki. Zrywki przy kasie niestety są płatne po aż 20 groszy za sztukę, ale za to są duże.