Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Obserwacja dotyczy procesu systemu rezerwacji biletów poprzez stronę internetową. Strona internetowa czytelna, chociaż funkcjonalność w praktyce jak się później okazuje nie najlepsza. chciałam dokonać rezerwacji biletów dla grupy osób. Zakładka rezerwacji wyróżniona, pozwala po wybraniu miejsca lokalizacji kina dokonać rezerwacji maksymalnie 10 biletów za jednym razem. Ułatwieniem jest to, że możemy na tzw. podglądzie wybrać miejsca z rozkładu sali. tutaj mała zmiana do tego, co było wcześniej. Miejsca wszystkie muszą być sąsiadująco koło siebie. Nie ma możliwości rezerwacji np. w dwóch różnych rzędach. Wtedy musiałabym od nowa dokonywać rezerwacji i zmniejszyć np. ilość biletów, dzieląc usługę rezerwacji. Tak też musiałam zrobić, bowiem grupa osób dla której dokonywałam miała różne preferencje /nie każdy lubi mieć ekran przed oczami/. System pozwala zarezerwować bilety i zapłacić za nie nie koniecznie od razu, a przy odbiorze. Warunek konieczny to 30 minut przed seansem należy rezerwację odebrać. Informacja mailowa z numerem rezerwacji dostarczana od razu, bez zbędnego oczekiwania. Informacja na temat czasu jaki trwa film nie pokazuje się po wybraniu konkretnego dnia, godziny. Tego należy szukać w opisach. Informacja istotna, bowiem chciałam wiedzieć, kiedy mniej więcej grupa dzieci wróci do domu. Niefunkcjonalny opis.Minus obsługi rezerwacji: brak odbierania telefonów przez pracowników infolinii - telefon podany do rezerwacji, dzwonię w niedzielne przedpołudnie, kiedy w kinie nie ma dużo osób. Kilkanaście minut słuchania przez telefon muzyki filmowej, rozmowa nie podjęta /Multikino w Krakowie/.