Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: 1. Wiedza i kompetencje personelu - nie miałam okazji sprawdzić, gdyż po sklepie nie poruszali się żadni pracownicy.2. Zachowanie i wygląd personelu - ekspedientka nie była szczególnie zadowolona, aczkolwiek przywitała, podziękowała i pożegnała.3. Oferta, cena, asortyment - ceny korzystne, w tym dniu planowałam zakup nabiału - kilka produktów było w promocyjnych cenach. Niestety, przykrym widokiem były pudła z zapakowanym asortymentem, czekające na otwarcie. Klient idąc środkiem sklepu miał do wyboru pudła. Myślę, że wymiana towaru powinna odbywać się na zmianach nocnych.4. Organizacja i czas obsługi - problem w Lidlu przy każdej wizycie stanowi powolna reakcja ekspedientek na tworzącą się kolejkę. Z reguły reagują z opóźnieniem, a klienci są zdezorientowani nie wiedząc, która z kas zostanie otwarta, w związku z czym robi się zamieszanie, gdyż każdy chce dobiec do kasy pierwszy. Czas obsługi w dniu wizyty - około 15 minut.5. Wygląd miejsca obsługi - sklep dość zadbany, zastrzeżenia może budzić bałagan przy kasach - zawsze produkty są pomieszane, a czasami zdarza się, że klient w ostatniej chwili rezygnuje z zakupu produktu i bezmyślnie rzuca go gdzieś w okolicy kas.