Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: 1. Wiedza i kompetencje personelu - W dniu wizyty planowałam zakup ziemi ogrodowej. Niestety, pawilon ogrodowy był zamknięty, ale wokoło było sporo pracowników, jeden z nich poinformował, że ziemi trzeba szukać w innym dziale po czym uprzejmie go wskazał. Inny pracownik doradził zakup odpowiedniej ziemi, był przekonujący i doskonale zorientowany. 2. Zachowanie i wygląd personelu - uprzejmość na najwyższym poziomie. W kasie zrobił się mały zator, gdyż klient chciał fakturę. Pani z innego stanowiska zauważyła sytuację i niezwłocznie zaprosiła radośnie do swojej kasy. Obsługę oceniam bardzo wysoko.3. Oferta, cena, asortyment - trzeba było trochę się natrudzić, by odnaleźć ziemię, jednak pozostały asortyment był rozłożony w przemyślany sposób, gdzieniegdzie brakował etykiet cenowych.4. Organizacja i czas obsługi - czas obsługi około 10 minut, wzorowa reakcja pracownicy na kolejkę5. Wygląd miejsca obsługi - miejsce obsługi schludne, jak na market budowlany.