Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Załatwiałem coś na Poczcie w Galerii Parkowej - drzwi w drzwi z Neonetem. Godziny przedpołudniowe - mało klientów. W drzwiach minąłem parę (mąż żona - chyba tylko oglądali).Pospacerowałem między półkami, sprawdziłem ceny i parametry laptopów. Żadnego zainteresowania. Ani dzień dobry nawet nie było. Dwóch pracowników dyskutowało o czymś, trochę się podśmiewali łypiąc na mnie spod oka. Gdy podszedłem do lady jeden z panów wymownie wsadził nos w monitor. Natomiast drugi uśmiechnął się i odpowiedział na moje dzień dobry. Zapytałem o mikser pokazano mi jeden z modeli - gdy zapytałem o inny dostałem odpowiedź, że ten jest droższy i z miską i w ogóle musieliby go wyciągnąć z półki. Nie spodobało mi się to bo naprawdę poszukiwałem miksera i byłem ukierunkowany już na zakup właśnie droższego modelu Zelmera. Na pytanie o różnice między poszczególnymi modelami nie uzyskałem żadnej odpowiedzi (poza oczywiście ceną i osprzętem).Generalnie niezbyt uprzejma obsługa a co gorsza mała znajomość asortymentu. Pomijając fakt, że klient czuje się zbędny i ma wrażenie, że obsługa czeka tylko z wstrzymanym oddechem aż sobie pójdzie - słabo. W sklepie czysto i schludnie. Pewnie też jest tak czysto bo obsługa płoszy klientów.