Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Zakupiłem w sklepie Tchibo ekspres do kawy Caffisimo , niestety po dwóch tygodniach sprzęt się zepsuł . Udałem się do miejsca zakupu w celu złożenia reklamacji . Na miejscu zastałem Panią , która sprzedała mi ten ekspres . Jak zawsze przywitała mnie z uśmiechem na twarzy , przedstawiłem cel mojej wizyty . Pani od razu chciała mi pomóc - sprawdzała czy sprzęt faktycznie nie działa , gdy okazało się , że ekspres trzeba wysłać do serwisu , poinformowała mnie o czasie naprawy i zaproponowała sprzęt zastępczy co mile mnie zaskoczyło . Pracownik był ubrany w strój służbowy , posiadał nienaganny wygląd , w salonie panował porządek .Szczerze polecam obsługę tego punktu , za każdym razem kiedy wchodzę jestem obsługiwany tak jakbym chciał być obsłużony wszędzie .