Opinia użytkownika: Jakinf
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: VideoChat dla obsługi klientów, którzy są zalogowani na stronie internetowej Orange, na swoim koncie abonenckim.Usługa stosunkowo nowa - pojawiła się w tym roku i nie zawsze działa poprawnie.Na uwagę zasługuje fakt, iż bez wychodzenia z domu można porozmawiać z konsultantem na żywo, tj. przy użyciu kamery internetowej i mikrofonu. Można także wymieniać treść pisząc ją w oknie tekstowym. Na tym jednak, jeśli chodzi o usługę, nie o pracownika, jej zalety się kończą. Wady usługi, to: długi czas oczekiwania na połączenie - około 15 minut. Zła jakość połączenia - obraz często ulega zatrzymaniu, a dźwięk jest przerywany i częściowo utracony, mimo szybkiego łącza internetowego. Ponadto usługa nie zawsze jest aktywna, a jej dostępność zależy także od rodzaju przeglądarki internetowej. Usługa często nie działa w IE, natomiast w Google Chrome zawiesza się i - po użyciu polskiego znaku "ą" - wykasowuje bezpowrotnie wpisaną wcześniej treść.Idea VideoChat’a zasługuje jednak na uwagę, chociażby dlatego, ze jest nowatorska i pozwala na bezpośredni kontakt z drugą osobą - prawie jak w salonie firmowym...Obsługa równoważy wszelkie niedoskonałości systemu. Zgłoszenie dotyczące problemów funkcjonowania sieci i realizacji usług zostało przyjęte profesjonalnie i z analizą zdarzeń oraz wytłumaczeniem skutków i dalszego postępowania reklamacyjnego. Wygląd i zachowanie w pełni potwierdza profesjonalne podejście i szacunek do klienta.Zakończona rozmowa została potwierdzona sms'em, w którym widnieje numer i data przyjęcia zgłoszenia.