Opinia użytkownika: Kadybka
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Zostałam telefonicznie poinformowana, aby podejść do placówki banku by podpisać aneks do umowy. Weszłam do oddziału i pan najpierw był zdezorientowany, o co chodzi. Jednakże wyjaśniłam, że miałam się zgłosić z dowodem osobistym i w banku będą wiedzieć, co mają mi dać do podpisania. Podałam dowód, pan wpisał dane w komputer i był zaskoczony. Ponieważ telefonicznie powiedzieli, że muszę przyjść i podpisać ten dokument. Natomiast jak się okazało, nie jest to konieczne. Pan wszystko mi spokojnie i rzetelnie wyjaśnił. Był bardzo miły i uśmiechnięty. Czułam się bardzo dobrze obsłużona i z przyjemnością mogę powiedzieć, że ponownie udam się do tego oddziału. Wygląd oddziału banku jest schludny, czysty i zadbany. Nic nie rozpraszało mojej uwagi od załatwianej sprawy.