Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Kiedy wszedłem do salonu, nie zostałem powitany ponieważ wszyscy pracownicy byli zajęci. W sklepie było 3 sprzedawców, dwóch przy kasie a trzeci pracownik w momencie mojego wejścia do sklepu właśnie wychodził na przerwę. Było ok. 30 klientów. Po upływie kilku minut spędzonych przy regale podszedłem do kas i poprosiłem jedną z pań o pomoć. Pracownik podszedł ze mną do regału i pomógł odszukać potrzebny rozmiar. Okazało się, że mojego rozmiaru nie ma na regale. Zostałem poinformowany, że na zapleczu również tego rozmiaru nie będzie. Następnie pracownik powrócił do kas. Nie udzielił żadnych dodatkowych informacji o obuwiu, którym byłem zainteresowany. Tym samym nie zachęcił mnie do dokonania zakupu. Po przymierzeniu obuwia, sam dokonałem wyboru i udałem się do kasy. Zostałem tam powitany, zaproponowano mi zakup środka do konserwacji obuwia. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem paragon i zostałem pożegnany. Nie dokonywałem zwrotu towaru.