Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: Lufthansa
Treść opinii: Kolejny etap przygód z serii otrzymanie faktury z Lufthansa. Zadzwoniłam zgodnie z sugestią podczas ostatniej rozmowy - w czwartek. Telefon odebrała sympatyczna kobieta. Gdy przedstawiłam sprawę w jakiej dzwonię i po raz kolejny usłyszałam te same słowa - faktura oczekuje, nie potrafię powiedzieć kiedy Pani ją otrzyma, przykro mi. Tym razem nie wytrzymałam i nieszczęsną pracownicę okrzyczałam prosząc o kontakt z innym działem. Pracownica uniosła głos twierdząc, że ona nie wie kto pracuje w dziale rachunkowości i nie może mi podać żadnego numeru. Po wymianie słów i mojej kąśliwej uwadze, że jedynym miejsce z którym można się skontaktować jest infolinia, a poza nią Lufthansa funkcjonuje w próżni, pracownica poddała się i przełączyła mnie do kierownika. Fakturę otrzymałam po 3 godzinach od wykonanego telefonu. Jak się chce, to można. Kosztowało mnie to 2,5 tygodnia, 5 telefonów, masę nerwów. Teraz muszę liczyć na dobrą obsługę w samolocie.