Opinia użytkownika: CichaObserwatorka
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Wybrałam się do Banku Credit Agricole w celu zapłacenia raty. Bank ten zmienił lokalizację i zmienił wystrój na bardziej nowoczesny, gdyż wcześniej był tu Lukas Bank.Otoczenie jest bardzo czyste, a na ścianach znajduje się telewizor, który informuje klientów o nowych ofertach banku. Wewnątrz znajduje się bankomat i wpłatomat, dzięki któremu można zapłacić ratę. Niestety nie posiadałam karty przy sobie, więc musiałam pieniążki wpłacić osobiście. Pomimo tego, iż w tym banku znajdują się dwa stanowiska obsługi klienta, to nigdy nie spotkałam się z sytuacją, żeby oba były otwarte. Przede mną w kolejce stał mężczyzna, który musiał dzwonić na infolinię banku, co trochę trwało. Do stanowiska podeszła inna pracownica i pomimo tego, iż widziała, że kolejka się wydłuża nie otworzyła nowego okienka, tylko zamieniła parę słów z tą pracownicą. Pomimo tego, że wnętrze banku jest nowocześniejsze, to we wcześniejszej formie obsługa szła zdecydowanie sprawniej i szybciej.