Opinia użytkownika: CichaObserwatorka
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: W związku z tym, iż house dla swoich klientów przygotował zniżkę 30% lub 40% w zależności, czy jest się zapisanym do newslettera, postanowiłam skorzystać z tej oferty i wybrałam się na zakupy. W sklepie pomimo dużej liczby klientów ubrania były poukładane, a podłoga czysta.Podeszłam do jednej z pracownic w celu odłożenia kilku ubrań do wieczora. Pracownica z uśmiechem i bez najmniejszego problemu odłożyła wybrane ciuchy. Ogromnym minusem tego sklepu jest ciągle zmieniająca się załoga. Kierownictwo chyba nie wie co to zgrany i dobry zespół, woli zmieniać co chwilę pracowników, tylko po co? Nowe pracownice często nie mają podstawowej wiedzy-nie wiedzą do ilu dni można zwrócić towar, tylko ciągle natrętnie kilka razy podchodzą z pytaniem "W czym mogę pomóc?". Myślę, że to świadczy tylko o pracodawcy. Kolejną wadą sklepu jest bardzo głośna muzyka. Wiem, że jest to sieciówka i takie są pewnie wymogi, ale nie każdemu klientowi pasuje robienie zakupów w tak głośnej atmosferze.